Tjugoförsta mars

Hejhej!
Dålig bloggning idag, I know... Men nu är jag här igen, saknat mig? ;) Idag hade jag sovmorgon för vi är halv klass på Naturkunskapen och det har vi första lektionen på torsdagar. Så jag började 9.40! På svenskan skulle vi ha bokdiskussion men jag var den enda som läser "Simon och ekarna" av dem som var där så jag fick svara själv och diskutera med min lärare, hehe. På blocktiden skrev jag nästan klart min uppsats om Mocambique, woho! :D Vi var också på en föreläsning om kurser till 2an och 3an på blocket. Efter föreläsningen hade vi rast och då köpte jag ett äpple och en twix för att orka, haha. Hur har er dag varit?
Det är vanligt vatten i flaskan, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Solin

Sv: jag ska till London på påsklovet, så vill vara ute i god tid! :D

2013-03-21 @ 19:45:27
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Sarah

Den där Lokan e så god :)

2013-03-21 @ 21:20:22
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0