Äter äpple

Idag gjorde jag världens sämsta spanskaprov. Asså det gick så jäkla dåligt. Jag var stressad för dels kom vår lärare för sent och så var vi i en annan sal. Jag kunde det inte så bra från början och så var det massa människor utanför som störde. Blää, jag är så jäkla besviken så jag vill bara ligga och sova...

Just nu sitter jag och äter äpple och gör en läxa om ifall Hitler kom till makten lagligt och demokratiskt. Det är tråkigt men den ska in på fredag. Sen får vi se vad jag hittar på, inte så mycket antar jag, men vi får se. Puss


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv: haha okej gud va bra! :)

2013-05-14 @ 15:21:29
URL: http://mfac.blogg.se
Postat av: Therese Martinsson |webbdesign m.m|

Behöver ni en snygg, personlig och ny design och vill inte betala över 300kr för det? Jag gör designes och headers för otroligt billiga priser. Det enda ni behöver göra är att kika in på denna sida och sedan höra av er till min mail där vi bestämmer hur allt ska se ut.

♥ SIDAN: www.fames.se/thessys/designes ♥

2013-05-14 @ 15:24:39
URL: http://fames.se/thessys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0