Bekännelser

- Jag gillar inte att gå på Åhléns City
Eftersom det är mycket mer märkes grejer på City än på de andra mindre Åhléns i Sverige. När jag går där inne känner jag mig typ som en tjuv, haha. Det är ofta väktare där och då känner man sig ju inte mer bekväm presis, hehe.
Hatar att komma för sent
Det är så himla jobbigt, speciellt till skolan. Om jag ska träffa kompisar så händer det ofta att jag kommer någon minut senare än kompisen/kompisarna, men det är ju ingen big deal. Värre är det om man ska till skolan. På min skola blir man oftast inte insläppt direkt och missar då en genomgång, sen är det även jobbigt att komma in och alla tittar på en, usch... Därför är jag en väldig tidspestimist när det gäller skolan.
Jag är inte så mode intresserad
Jag gillar ju att klä mig fint, men för mig går bekvämt och varmt före snyggt och trendigt. Själv tycker jag att det är tråkigt för jag kan aldrig testa något nytt, sällan i alla fall. Om jag hittar något jag gillar så kan jag aldrig köpa det direkt och tänka "Yes, något nytt i gaderoben". Utan jag måste tänka en extra gå om jag verkligen vill ha det och när jag ska ha det. Och då slutar det oftast med att jag inte köper det, tråkigt men sant...
Jag gillar att vara udda
Det kanske låter konstigt men det är inte så knäppt om jag förklarar. Asså om alla i min klass hejar på AIK och tycker att Leksands IF är världens sämsta lag så tycker jag om att vara leksing ännu lite mer. Det är sånna små saker. Inte värsta stora grejerna som att jag vill ha någon sjukdom osv, hehe.
När jag har tråkigt eller har en dålig dag blir jag sötsugen
Jag vet att det inte är bra och därför försöker jag hålla mig, men då blir det bara jobbigare, haha. Typ en söndag när söndagsångesten börjar krypa på så blir jag sötsugen. Då sitter jag oftast och kollar bloggar eller något annat som man kan tröttna på fort om ingen uppdaterar och inspirationen tar slut. Jag försöker alltid hålla mig borta från det men om vi har godis hemma så är det svårt att stå emot. Men jag har satt upp en regel att jag bara får äta godis/chips på fredag och lördag. Om jag inte ätit upp mit godis på lördagen får jag äta det på söndag också, hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahaha jag kör med samma lördagsgodis-regel! Haha^^

** Johanna håller på och övningskör, fast jag vet inte något annan, hehe!
Jo jag kunde den 1 juni vad jag vet, det var johanna som inte kunde :( Vilket e sorgligt :(

2013-05-10 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0