Bokbytardagen

Hejsvejs!
Idag är det typ internationella bokbytardagen eller något. Har ni bytt böcker? Vi hade ett bord i skolan med massa böcker som man antingen fick ta eller byta. Jag hade en bok med mig, som jag la där och så tog jag två stycken, hehe. "Sprängaren" av Liza Marklund och "Inatt är du död" av Vivega Sten. Hoppas de är bra, hihi.
 
Idag när jag, Asma och Jasmina var inne på ICA så såg vi Zara Larsson, vi stod bakom hennes mamma i kassan! Jag  såg hene inte så bra, men nog för att känna igen henne. Tänkte fråga om bild men vi hann inte, haha. Men vi såg henne i alla fall, och på vår lilla "skol-ICA", hehe.
 
Efter skolan träffade jag Linda i stan och vi satte oss i Kungsan och pratade jobb och hade det mys! Gick in på H&M och jag fick med mig en snygg tröja och även en ansiktsmask, kostade bara 10 :- så tyckte det kunde vara värt att testa, haha. Ni får se bild senare!
 
Hoppas ni haft en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

-står i inlägget på bilden ;) Jag ska se dom i London den gången, de har inte gått ut med vart alla konserterna är förutom i latin amerika, irland och england :D

2013-05-16 @ 20:48:04
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Malin

-jag och min bästa vän ska gå, men vi ska vara där i några dagar så våra mammor följer med och gör annat under tiden :D

2013-05-16 @ 21:00:35
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Isabella Werecki Lycknert

Har faktiskt aldrig bytt böcker i skolan så.. :/

Fin blogg, allt bra idag? ♥

2013-05-16 @ 21:01:36
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0