Engelska dag

Hejhej friendos!
Idag hade jag nationella i engelska, både hörförståelse (katastrooof) och läsförståelse. Läsförståelsen var ganska lätt, den gick att göra i alla fall, hehe. Men hörförståelsen var ju omöjlig typ, jag gissade på det mesta och försökte hitta på när man skulle skriva, haha. Sen efter det hade vi lunch och vet ni vad vi skulle ha där efter? Jo, engelska i 2 timmar. Så idag har jag bara haft engelska. Nu är jag hemma och ska kolla min skolmejl om lite uppgifter och kolla Gossip girl, yeey! Hoppas ni haft en grym dag ♥
Boken vi läser

Kommentarer
Postat av: Malin

vad tråkigt att det inte gick så bra, men iaf kul att lite gjorde det! :)

2013-05-15 @ 19:04:40
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0