Spanskaprov flyttat

Idag skulle vi haft prov i spanska, men när vi hade fått vårat prov såg vi att det var massa saker som inte stod på provpappret. Då hade vår lärare tagit provet till unidad 3 i spanska steg 1. Och vår lärare är sån som inte vill fortsätta lektionen om något inte går som hon vill, så vi fick sluta. Yeey! Men det var så jäkla onödigt att jag kom till skolan då, vi hade ingen matte och så nu ingen spanska, hade ju kunnat ha en långhelg... Började 14.05 och slutade typ 14.10, hehe. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Okej! Men jag får testa det någon morgon då? ;)

2013-05-13 @ 17:08:48
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: emma

SV; haha ja ;) Ja, man brukar känna sig stolt efter att man gjort jobbiga saker:) Jag borde ta tag i vårt förråd men jag har inte kommit så långt ännu :D Idag har jag jobbat och nu bara chillar jag för jag var så trött efter en kort natt! Vad gör du då ? :)

2013-05-13 @ 18:08:29
URL: http://laviedapresemma.blogg.se
Postat av: linn

sv: hihi okej, farsan brukar med få för sig sådana knäppa ideér.. förstår mig inte på dom ibland haha.

Precis, mamma är en bokmal så hon har ca alla böcker hemma. Okej nej jag överdrev men nästintill, iallafall böcker som är bra.
Jag köper för den delen aldrig mina böcker, jag lånar på bibblan hihi.

Fyra vad jag har läst hittills iallafall. Dock blir jag missnöjd eftersom jag ''råkade'' se serien först.... haha. ;) så ett tips är ju att se serien efter om du inte redan sett den. Men de är helt klart en bokserie jag rekomenderar! :D Lika så Vampire Diaries och True Blood! :D

Haha naaah drömhund och drömhund... han är ok. Drömhunden är ju en snabb, gosig, lite större Aussie (eller ja.. min drömhund) ;)<z3

2013-05-13 @ 18:10:32
URL: http://linnffotar.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Skönt att ni fick sluta :) men segt att du behövde komma :(
sv: tack, han är inte min :)

2013-05-13 @ 23:20:54
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0