Julafton

Min julafton var jätte mysig och skön. Jag vaknade av att morfar ringde i klockan vid 8.45.  Kolade lite på TV och sen blev det frukost, risgrynsgrön och skinkmacka, mumms! :D Mamma vaknade vid 12 så vi hann ta det väldigt lugnt på förmiddagen, duscha och fixa. Vi spelade in Kalle Anka så att vi kunde äta osv i lugn och ro. Efter julmaten tog vi in hästarna, jag blev sparkad av den yngsta till och med... Fat det gjorde inte så ont som tur var ;) Sen klädde jag och Emil ut oss till tomtar och delade ut julklappar, det var väldigt roligt men jag sktattade jätte mycket, haha. Efter att tomtarna kommit öppnade vi julklapparna och jag fick jätte fina saker :D Tack allesammans! Sen gick vi upp och kollade Kalle Anka, Kan du vissla Johanna, Karl-bertills jul osv. Det var väldigt mysigt och skönt att inte behöva passa till TV utan kunde göra allt som man själv ville ;) Hur var eran julafton?

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Har en tävling på min blogg i samarbete med Thisstyle.se, kika gärna in och var med! :)
http://www.nattstad.se/mellangusten?id=5883516

2012-12-27 @ 20:52:12
URL: http://nattstad.se/mellangusten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0