Sista dagarna i nian

Yes, idag var första dagen på sista veckan i nian, eller det är bara 4 dagar men ändå. Jag är säker på att jag kommer att gråta floder på avslutningen! Idag hade vi simmning på gympan men vi fick bada fritt eftersom det är sista gången och sista året dessutom. Jag hämtade även mitt datafodral på syslöjden och jag fick VG :) På matten så fikade vi för att det var sista lektionen och sen städade vi våra skåp men för mig var det bara att ta ut mapparna och torka lite med en trasa. På SO såg vi på filmen "This is England" och vi fick börja från början för vi hade inte kontrollen, haha, lite jobbigt... Och så fick jag sitta över till halv 4 för att få reda på mitt betyg i religion och gissa... Jag fick VG där också och jag är så himla stolt över mig själv :D Trodde inte att det var sant först men blev himlans glad!! Vad har ni haft för er idag då?


Vårat fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0