Skolavslutningen

Idag hade vi skolavslutning i min skola, vi sluta typ alltid jättesen, hehe. Först var ddet avslutning i aulan där jag var konfransier och Linda och Cassandra sjöng Euphoria och jag fick seriöst gåshud och tårar i ögonen, så himla fint :D Sen gick vi till klassrummet och fick våra betyg och jag hade fått massa felaktigt betyg så det var lite synd och då sa jag till (jag vet, jag är knäpp) CC för det var i b.la hennes ämne jag hade fått MVG istället för G och så var det flera betyg, men hoppas det löser sig :) Sen var vi sena ut på skolgården för avtack av lärarna och då kom tårarna, när man inser att man aldrig mer kommer ha dessa lärare, vissa har man inte haft men det är ändå synd... Så jag grät jätte mycket, hihi, det gjorde typ alla! ♥ Sen gick vi tillbaka in till klassrummet och lärarna öppnade sina presenter och sen gick vi hem för att förbereda nästa steg på avslutningen, hehe. Här kommer lite bilder från avslutningen!
Synd att pappa inte är så bra på kameror, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0