Hejdå sommarvärme...!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa, har inte gjort det på så himla länge för jag har kommit i säng så sent på sistånde. Men det känns lite trist att lägga sig för hela nästa vecka kommer det vara molnigt, lite sol någon dag typ, lite över 10 grader och någon dag ska det regna... Åå, det är så typiskt, hoppas bara det blir bättre väder veckorna därpå för då är det först 2 lediga dagar och vecka 24 så händer bara massa skojiga saker och på torsdagen är det SOMMARLOV!!! Jises vad nice :) Men nu ska jag inte babla på en massa här nu utan ni får väll kika i arkivet om ni inte kan få nog av mig, hihi. Sov gott och dröm sött vakna blött ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Sov så gott! Inatt är det svalare här, skönt =)

2012-05-27 @ 23:35:55
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0