Lördag

Hejhej fina ni! Idag vaknade jag klockan 10 och då var ala vakna och vi åt frukost direkt när jag kom upp. Efter frukosten hjälpte pappa mig med matten och ekvationer för det har vår mattelärare inte gått igenom, smart där när vi har prov om 1 vecka... Sen fixade jag mig lite, klädde på mig osv och nu ska jag skriva det sista på min mototion och runt 2 kommer Jennifer och Felicia hit så ska de sova här inatt :D Vad ska ni hitta på idag?
Haha, den här var så kul så jag var tvungen att lägga in den, hehe. Klicka HÄR för att komma till den

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

hej finis!:)
allt bra med dig idag? KRAM :D

2012-10-13 @ 22:49:31
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0