Sunday

Hejsan! Imorse vaknade jag typ halv 9 men det var nog för att jag gick och la mig 9 igår för att jag hade huvudverk. Men jag hade svårt att sova och drömde massa konstiga saker och vaknade många gånger under natten, men nu känns det bättre. När jag vaknade åt jag liiite fil och sen pluggade jag historia och sen kollade massa bilder från prisutdelningen på Blog Awards. Jag och Johanna hade det trevligt och åt lunch och kollade i affärer men vi åkte hem ca 1 timme innan Molly Sandén skulle sjunga... :( Det som jag hade velat se ♥ Såg Panetoz och Maria Montazami gjorde vi ;) Tog lite kort men inte mycket, hehe. Hade ni en bra lördag? Vad gjorde ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0