Djurgården - Leksand 1-3

Igår var jag på hovet och kollade på matchen mellan Dif och Lif. Höll Linda uppdaterad, hon som är Djurgårdare ;) Inga mål i första perioden tyvärr men sen i andra perioden gör Djurgården mål, då blev jag lite bitter men försökte vara positiv, haha. Inga fler mål i den här perioden och nu blir det lite osäkert, kommer dem ta igen på bara en period? Eftersom det är Leksand vi pratar om så gjorde dem det såklart! ;) Jag och E hade precis ställt oss i klacken när första målet kom, yeey! Bara några minuter senare kommer andra målet, wohoho! Sedan dröjde det ganska länge innan tredje målet kom, men det var ett slumpmässigt mål, haha. Djurgården hade tagit ut sin målvakt och en leksing sköt i rundeln hemma men så studsade den ut och förbi alla spelare och gled med bara någon centimeters marginal in i mål! :D Många Leksands utvisningar men det är ju målen som räknas, hihi ;) Åh, vad jag var glad igårkväll, både på vägen hem och när vi var hemma! ❤


Kommentarer
Postat av: molz

Vilka skitlag! ;)))

sV: jag har inte hittat på något alls typ.. eller jo tagit det lugnt och fotat en massa! :) vad har du för planer till ditt lov?

2013-02-21 @ 11:47:58
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0