Lördagsmys

Hejhej!
Igår sov ju Linda här tills idag, det var supermysigt och roligt! :D Vi lagade middag tillsammans, tacos, och åt det själva och det var supermysigt! Vi hade köpt med oss ramlösa (vattenmelon & hallon-björnbär) som vi drack till, det var gott att slippa läsk, smaksatt vatten är mycket godare, hihi ;) Sen bäddade vi och fixade mys (godis & popcorn) medan filmen laddades ner. Sen så kollade vi på Maria Wern som var super bra!! Vi båda har typ fastnat för dem filmerna, verkligen ett tips! :D Vi åt typ tills vi sprack och mådde typ illa när vi skulle sova, haha, inte smart. Imorse vaknade jag 9.45 och så väkte jag Linda strax efter 11, vi låg och pratade och sen gjorde jag iordning 2 smoothisar till frukost och så kollade vi på en till Maria Wern, hihi. Jag fick båda smoothisarna för Linda var för mätt.. Vi hade verkligen super mysigt! ♥
 
Nu har hon precis gått hem och jag har städat lite i mitt rum så nu ska jag göra läxor, plugga till spanska provet och sen kanske baka, hihi, blev så sugen på det nyss, haha. Får se ;) Hur har eran helg varit hitils?
Bildbomb, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: molz

Ni verkade ha en riktigt toppen kväll!

sv: det ska vi fixa, det står med på listan, stay tuned!

2013-01-27 @ 15:09:52
URL: http://molz.blogg.se
Postat av: molz

sv: kul att du gillade bilderna! :D

Svar: :D
Maja

2013-01-27 @ 16:11:46
URL: http://molz.blogg.se
Postat av: Lena

Grymt blogg! Vilken gymnasium går du på och vem brukar du mest hänga med :)

Svar: Åh, tack så mycket! :DJag går på Cybergymnasiet i Stockholm. Hela hösten har jag umgåts med Johanna och Cecilia men som nyligen visat sig vara falska och konstiga så nu är jag med några andra i klassen, Paulina, Jasmina, Yosra, Asma, Madeleine och Regbe och det är mycket roligare i skolan nu än vad det var förrut :D
Maja

2013-01-27 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0