Monday

Hejhej! Idag hade vi ingen matte så jag satt i matsalen med några kompisar och snackade, det var trevligt! Hade min muntliga redovisning i spanska och det gick väll okej, var inte helt nöjd... Nu sitter jag och försöker plugga på oregelbunden preteritum i spanskan. Jag ska få komlettera det + några meningar imorgon. Glömde dessvärre boken hemma, oups.. Men åker in i tid så jag hinner plugga innan. Men om ni har bra tips på hur man kommer ihåg dem så är det välkommet, hehe. Senare kommer det ett inlägg om konserten med P!NK igår men måste plugga nu först. Har ni haft en bra dag?
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Malin

-ah jag såg det haha, det stod ju ;)

oj, vad sent ni börja? :o vi har ingen sovmorgon detta året så vi börjar alltid 8 haha.. hoppas det blir bättre till nian!

2013-05-27 @ 17:12:03
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Linn Ahlex

sv: jo lite.. tack!! :D

2013-05-27 @ 17:22:21
URL: http://linnffotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0