Småkakor

Hej!
Nu är jag hemma, kom hem efter skolan strax före 4. Tror att provet gick bra, hoppas det! Hade hemkunskap och då gjorde vi småkakor. Jag gjorde choklad gaffelkakor och på 30 minuter som var kvar gjorde jag hallongrottor (med jordgubbssylt, haha) så när jag kom hem så fikade vi med det, te och kakor :D Sen pluggade jag NO som slutade med att jag nös och det började forsa näsblod, haha.

Jag mår inte så bra, förkyld och det sätter sig på öronen så igår hade jag jätte ont i det högra örat och nu har jag ont i det vänstra, jobbigt! Så hostar jag väldigt mycket också, särsilt på kvällen när jag lägger mig och ska sova, hostar mig typ till söms... Och det jag ville säga med detta stycke var att jag ska gå och lägga mig snart. Brukar lägga mig tidigt i vanliga fall också för jag är kvällstrött :)

Har ni haft en Awesome dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0