Hejhej träningsvärk!

Hallu på er finisar! Igår var jag och körde gympa och det var sista passet för den bästa instruktören men hon har stukat foten och den verkar inte vilja bli bra.. :( Men så hade hon sitt sista gympa pass igår och jag har inte kört gympa på hela sommaren, haha, så nu ville jag ta i lite extra eftersom det var sista gången så imorse vaknade jag med världens jävla träningsvärk, haha, men jag älskar att ha träningsvärk, då vet man att man kämpat ;)
 
Idag började vi halv 9 och slutade halv 12, skönt! Alla hade typ ätit innan sista lektionen så de gick efter sista lektionen, men jag och Johanna hade inte ätit för vi hade inte så mycket tid på oss men så skulle Johanna iväg så då åkte jag hem och åt paj istället (ost och skinka), mumms! :D
 
Sen gjorde jag matte läxan och efter det när Linda slutade så åkte jag och mötte henne i Centrum för vi skulle låna böcker, jag är hygglig nog att inte berätta vad Linda lånade, haha :P Men jag skulle låna en engelsk bok men hittade inga bra... Men vi gick till bokhandeln och där har dem men de hade inte inne just nu så ska kanske dra till Farsta imorgon med Linda eller själv ;)
 
Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och läsa lite för det är så spännande nu!!! :)
 
GODNATT ♥
Fråga mig inte vad jag gör, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0