På tåget hem

Hejhej!
Just nu sitter jag på ett tåg med öppna fönser så man måste typ skrika till varandra, haha. Men det är skönt för då fläcktar det lite :) Vi satte oss på tåget i Lund 16.46 och kommer fram till Sthlm klockan 22.01 men vi kommer nog senare eftersom det har blivit förseningar och det var meningen att tåget skulle gå 16.43. Jag har Cactus festis och så köpte mamma och jag 2 rör pringles och kexchoklad och så sitter vi i en egen kupé med 3 till, jätte mysigt :D Det finns internet på tåget så det är skönt då kan mamma och jag förhoppningsvis se Wallander från 23 juli ;) Hoppas ni mår bra så hörs vi antingen innan vi är framme eller imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0