Shopping-dag med Lilli ♥

Idag träffade jag min bästis Linda 13.30 och så åkte vi med hennes pappa till centrum för hon skulle ha skolmatrial så vi var först in på bokhandeln och så köpte hon de grejerna och sen när vi skulle äta på ett Wok ställe så sitter det några killar som Linda känner där så då får jag gå förbi där först typ 3 gånger för att kolla och sen gick vi iväg och testade kläder och så först så efter en halv timme går vi tillbaka och då har dem gått så då kan vi äta där, haha. Jag åt nudlar med wok och Linda åt ris med wok, supergott! ;)
 
Sen går vi in på gina i typ 1 timme, haha nej men vi kunde inte bestämma oss för vad vi skulle ha och om vi skulle ha något, haha. Sen sprang vi runt och letade efter en mobilväska till mig och hittade äntligen en på glitter och sen åkte vi hem för Linda skulle träffa Cassandra :)
 
När vi kom ner i tuben ser vi att arbetar-killar håller på och sätter upp affischer och står på spåret och jag tyckte först att det var lite roligt, men efter ett tag när tåget skulle komma om typ 2 minuter fick jag typ panik, haha, om Linda skickar filmen till mig KANSKE ni får se den, hehe. Men de ställde sig bakom affischen så de överlevde, men jag blev lite skraj, haha. Och en kille satte sig på livsfarliga ledningen inne i tunneln och visslade när tåget kom. Men allt slutade väl :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0