Vaknade till en grå himel

God morgon!
Jag vaknade av att rix morgon-zoo gick igång på mobilen klockan 8.00 för att vända tillbaka på dygnet, eller okej, jag har inte gått och lagt mig sååå väldigt sent men det känns ändå skönt att få gå upp hyffsad tid så det inte ska bli så stor skillnad från att gå upp 10 och sen gå upp typ klockan 6, haha. 
 
Idag ska jag troligtvis vara med Linda men jag kan ju inte gärna ringa nu, eller jo, men jag vet att hon sover länge och så har hon varit lite sjuk så då är det bäst hon får sova så länge hon vill :) Eftersom att det inte är nåt höjdarväder får vi se vad som händer, picnik kanske, tror inte vi ska bada, om vi inte åker till badhus, haha :P Men vi lär väll se och jag lovar att berätta ikväll om jag inte hinner innan, hihi.
 
Hoppas ni får en bra tisdag! ♥
Bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0