10 dagar kvar

*Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år, woho! :D
 
Hejsvejs! Idag började jag morgonen med att kolla julkalendern, så ävenfast jag hade sovmorgon så ställde jag klockan, haha. Men det är mysigas att se på TV:n och på kvällarna hinner jag typ inte så då måste jag gå upp extra tidigt (fast inte på måndagar när ag har jätte sovmorgon), men det gör inget, det är så mysigt nu ;)
 
Åkte till skolan och hade svenska och då gjorde jag min svenska redovisning som jag egentligen inte skulle göra förräns nästa vecka men typ alla som skulle göra idag var nte i skolan, haha, så då gjorde jag ändå eftersom jag var typ klar :D Jag fick även pris för att jag och några till i klassen kunde namnen på alla i klassen men det var väldigt få som kunde alla namnen... Och priset var ett Kinder ägg :D Så söt lärare! Efter lunchen hade vi blocktid och jobbade med poesi som förra veckan och idag blev vi klara med det, det är ganska skönt men jag gillade att skriva dikter :) Nu måste jag plugga samhälle och sen får vi se vad som händer, hihi. Hur har er dag varit?
Kinder ägget får stå för bilden i inlägget, hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0