Glad Lucia!

Hejhej!
Ska typ sova nu men kände att jag ville uppdatera lite först, hihi ;)
 
Började morgonen med att titta på Luciatåget i Uppsala domkyrka som går på tv2 med familjen och åt lussebullar, mumms! :D Sen hade jag på "Musikhjälpen" medan jag fixade mig och sen vid kvart i 9 gick jag till tuben. Gjorde historia på svenskan för jag är klar där och har prov imorgon där jag typ inte kan så mycket, haha. Till lunchen fick vi lussebulle och pepparkaka men jag fick Jojo's lussebulle så jag fick 2 st ;) Sen pluggade jag samhälle på blocktiden där vi har prov den 20 december. När jag kom hem fortsatte jag pluggandet på historia. Mamma & pappa är på koncsert så sen gick jag, Emil och hanns kompis och åt på pizzeria, alla åt kebab, haha, Emil en slags pizza med kebab och jag och hanns kompis en kebabtallrik med pommes, mumma! :D Satt där typ 1 timme, haha och sen pluggade jag lite när vi kom hem och nu skriver jag detta :) Blev typ väldigt långt nu menmen, det är min dag, nu får ni kolla alla bilderna ;) PUSS och GOD NATT!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0