hjmg

Hej på er! Jag hade väldigt dålig fantasi och kom inte på någon rubrik och då var Johanna snäll och hjälpte till :D Nu sitter jag i alla fall i skolan med Johanna och väntar på att naturkunskapen ska börja, men vi båda hoppas på att få sluta tidigare, haha. Vi har lunch nu men vi har redan ätit och det var kyklingspett med ris och sås, gottgott! På historian var det 2 redovisningar och så gick vi igenom frågorna till provet nästa fredag ;) Jag gick upp 6.00 imorse för att hinna se julkalendern och sen hinna till skolan, men jag fick typ 20 minuter över när jag var klar, hehe, så då såg jag på nyheterna, haha :P Hoppas ni har en skön fredag! ♥
Från iförrgår när vi bakade peppisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0