Snökaos

Hallå! Idag var det svårt att komma till tunnelbanan eftersom det snöad en massa och det var inga vägar plogade så man fick pulsa i snön, haha. Idag började vi med idrott och vår lärare var 20 minuter sen, haha. Efter så åkte jag till skolan med Madeleine, Camilla, Yousra, Jasmina och Regbe och vi orkade inte gå så vi tog bussen en station till tunnelbanan, haha ;) Precis när jag och Madde skulle gå så kom den och då hoppade vi på den, hihi. Påväg till skolan mötte vi Johanna som sa att vi inte har några lektioner mer... Typiskt att vi hade stressat i onödan, fast ändå skönt! Vi åt i skolan när vi ändå typ var framme och det var gott och skönt att komma in :) Det var förseningar på gröna linjen men inte på blåa så det var skönt! :D När jag kom hem handlade jag grejer till bullar som mamma och Emil har bakat och sen gjorde jag läxa, eller jag försökte i alla fall, haha. Nu ska jag gå och fixa lite mat och sen ska jag gå och träna ;) Har ni haft svårt att komma till skola / Jobb? 
Några iPhone-bilder från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0