Foppatofflor

När sommaren kom så hade jag INGA sommarskor så jag fick strosa runt med converse när första sommarvärmen kom, inte kul... Men sakta men säkert har min sommarsko-gaderob utväcklats, först skulle vi köpa ballerina och sandaler men det slutade med att vi köpte bara ballerina och precis innan midsommar köpte mamma ett par sandaler som är jättefina men de är för stora... Men för några dagar sen fick jag ett par av farmor som är jättefina, och sköna för hon kunde inte ha dem och i torsdags var vi in i massa skoaffärer på soliga torsdagen men hittade inga som jag ville ha, så igår när vi skulle in och äta pizza så tog jag med pengar så jag kunde köpa ett par och då hittar jag dessa och jag ville ha röda med sånna hål. PERFEKT!! :D

Kommentarer
Postat av: Per

Va, fina!

2012-07-01 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0