Bypisdagen

Idag var det Bypisdagen som pappa säger, haha, den heter inte så men vi låtsas att den gör det för det låter så roligt :) Jag kom dit vid 17.15 och träffade Sussie, Tony och Merdad som jobbar där och som jag känner så bra för jag har gått på Byparken i 3 år från 4-6 så det var kul :) Nästan direkt efter kom pappa och då åt vi hamburgare (igen) som de grillar och dessa är så grymt goda, mycket godare än de vi fick i skolan idag, haha. När jag kom hem så satte jag på datan och har kollat massa bloggar och nu ska jag kolla lite fler och sen ska jag lägga mig tidigt för imorgon händer det mycket skojsigt saker, ni får veta imorgon eller ikväll ;) Hoppas ni får en underbar kväll så hörs vi! ♥
Tagen från deras facebook-sida

Kommentarer
Postat av: karen

sv; Haha!

Ja, usch! hatar verkligen småkryp!



Nej, jag är från Kuba :) därför kan jag flytande spanska :)

2012-06-01 @ 20:39:27
URL: http://karengainza.blogg.se/
Postat av: karen

oj, Du är ju duktig!



Händer inte så mycket i helgen, jag ska bara ta det lugnt! själv då?:)

2012-06-01 @ 21:17:32
URL: http://karengainza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0