En vecka kvar till SOMMARLOV!!!!

Exakt 1 vecka kvar tills vi får sommarlov, yey! Idag på bilden blev jag klar med min tekning och jag fick nog VG för den  och jag som trodde jag bara skulle få G för den:) På SOn kollade vi på en film som vi har sett redan i något annat ämne men den heter "This is England" om ni vill se den ;) På lunchen var jag till slöjden och gjorde klart mitt datafodral och var där över hela spanskan också men blev äntligen klar men hon ville kolla på den när hon sätter betyg ikväll, så jag får den antingen imorgon eller på måndag så då får ni se det. På elevens val gjorde vi hallon och maräng tårta, den blev MUMMS MUMMS!!! :D Nu sitter jag och snackar med Niklas på Skype och snart ska jag gå och handla med Linda och Yosan till vår "klassresa". Hörs senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0