Midsommar

Den började med att jag och Emma låg på stenbryggan och försökte sova, haha. Vid 5 vaknade vi och var vakna i ca 1 timme sen var solen så varm att vi skulle sola lite men det slutade med att vi somnade om till halv 9, det var riktigt skönt, jag hade sovit rätt bra på natten men Emma stackarn frös så mycket att hon inte kunde somna, hehe,    så hon tyckte det var super skönt att sova lite :) Vi åt mackor och frukt och drack saft och vatten till frukost och sen packade vi ihop vårt och cyklade hemmåt men stannade vid en badstrand och tog ett midsommardopp, mysigt!  Emma var det som fick mig att bada men jag kom i först, haha, så är det alltid :)
 
När vi kom hem fixade vi oss lite, duschade osv och sen tog vi våra kameror på en runda i min trädgård, hihi, sen spelade vi Yatzy tills vi skulle äta midsommar lunch. Efter lunchen gick vi barn upp till majstången och gick tipspromenad och fikade. När våra familjer kom upp gick vi iväg och badade (jag tog ett dopp bara för jag ville dansa men de andra åkte ut med båten) och sen gick jag själv upp och dansade en kaosartad "Moster Ingeborg", haha, mer hann jag inte :P Hela byn kommer dit och vi känner typ alla eller farmor och farfar gör så vi pratade med lite folk där och sen gick vi hem. Vi åt en förrätt hemma med Italenska saker och sen gick vi upp till Emma och hennes familj och grillade kött och sen spelade vi "Fia med knuff" och såg på "New moon". Det var en super mysig midsommar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0