Sista dagen med min klass

God kväll! ♥
Jag har varit på 2 timmar träning och när jag kom hem stod maten klar på bordet och nu har jag precis duschat. Imorgon är det torsdag 14 juni och vi har SKOLAVSLUTNING! :) Det ska bli så himla skönt med lov men jag kommer sakna min klass och alla lärare något enormt, alla har varit så bra, men nu har vi växt ut grundskolan och ska bege oss ut på nya äventyr, träffa nya människor, ny skola och så. Som jag har gjort på min andra blogg så gjorde jag en kategori för sommaren och vilket år, så denna sommarens kategori kommer heta "Sommar 2012" och då kommer alla inlägg att läggas där i, även videosar, med undantag för filmerna från klassresan som är tidsinställda och hammnar i den kategorin :) Dethär blir sista inlägget i denna kategori fram tills slutet på augusti. Sov gott små vänner så får vi se om jag hinner blogga innan avslutningen imorgon ;) PUSS
Bästa 9a ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: taaack! :D Haha älskar den låten!

2012-06-13 @ 22:00:52
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0