Lördag/söndag

Förlåt att jag inte bloggade något igår men jag vaknade vid 11 och vid 1 åkte jag hem till Emma. Hon mötte mig och vi gick och köpte Philladelphiaost (?) och gick hem till henne och bakade kladkaks cupcakes! När vi skulle göra glasyren så skulle man ha mjukt smör men det var hårt så vi la in hela paketet i micron och vet ni vad som händer..? Pappret började brinna!!! HAHA, Emma sa att hon inte hade fattat varför man inte skulle lägga in papper i micron, men nu vet vi! Men cupcaken blev supergoda i alla fall :) Vi spelade vändtia, shack, diggade musik och massa mer. Vi cyklade och hyrde 2 filmer som vi såg på till halv 1 i natt, hihi. Idag vaknade vi 11 och gick ner och åt en supergon frukost och sen åkte jag hem nästan direkt för hon skulle vara med några kompisar men jag har haft en UNDERBAR helg med min syster! ♥ :D



Jag var vit, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0