Måndag

Hejhej! Idag var det så varmt ute, gick i knälånga shorts och kofta hela dagen, så härligt, men tyvärr ska det bli sämre väder hela veckan :( inte typ regn, 5 grader och så men det ska vara molnigt och runt 18-19 grader men inge regn så det kommer ju ändå vara bra väder ;) Idag efter skolan åkte jag och mamma och mötte upp mormor och så åkte vi hem till dem och hämtade Sessan och sen så åkte vi hem nästan på en gång, men medans vi väntade på färjan så tog jag massa kort på vatten, blommor, gräs osv, hihi. När jag kom hem pluggade jag lite och nu ska jag fortsätta plugga och sen sova så hoppas jag att provet går bra imorgon :) Vad har ni haft för er idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0