Operation Dagsverke: Gambiadag

Imorse vaknade jag 09.10 och det var riktigt skönt att få sova ut! Idag har vi Gambiadagen som innebär att man får ledigt från skolan för att jobba, typ städar hemma hos någon eller liknande så får man pengar för det som man ger till skolan som de sen skickar till något kontor som skickar det vidare till skolan i Gambia som vår skola sammarbetar med :) Så idag ska jag tvätta våra fönster här hemma, men jag vet ännu inte hur mycket jag får för det, haha, det kanske man bestämmer först..? Jaja, pengar får jag i alla fall ;) Hoppas ni får en toppen dag i solen så hörs vi när jag är klar :D

Allt jag behöver + en lapp där det står hur jag ska göra för våra fönster är JÄÄÄTTE smutsiga, haha!


Kommentarer
Postat av: saga

Sv; Aha okay :) Fin header du har, gjort den själv?

2012-05-24 @ 10:22:19
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv; Vad kul, min dag har varit ganska bra.

Men nu är jag bara lite hungrig, så ska strax fixa något att äta! :)



//Ellen

2012-05-24 @ 15:04:54
URL: http://ellifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0