Shopping & glass i solen

Idag efter skolan var jag med Linda till centrum för hon skulle köpa det sissta till sin vän Emelie som fyller år imorgon och jag ville till stan och köpa glass men då blandade vi så jag hängde med henne så hon fick saker gjorda, precis som jag fick, hihi. Jag kunde inte låta bli att köpa den snygga jumpsuiten, jag tycker att den är så fin :) Ni får bilder snart, hihi. När vi var klara med allt så gick vi ut och köpte mjukglass och skulle gå upp till gräset typ men så satt A-lagan där så vi satte oss vid fontänen istället ;) Och det kom fram en tjej och frågade vart vi hade köpt glassen och sen tog vi bussen hem, lata? Sen var Eva och Yasemin här och vi hade picknick tills vi frös, hehe. Men nu ska jag nog läsa och sova :D Natti natti!
Fina Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0