This was my last chance!

Idag fick vi tillbaka spanskaproven och jag tyckte att det känndes så himmla bra, känndes verkligen som att jag skulle klara provet. Men eftersom jag "bara" fått VG tidigare och det också då kännts så himmlans bra så var jag osäker även denhär gången faktist. Men när hon kom till mig så visade hon lappen med 144/147... Gissa om jag blev glad!!!!???!!!! MVG för första gången i 9an Det känndes lite konstigt att det gick såå bra att jag bara hade 3 fel på hela provet så jag frågade om jag kunde få titta på det och det fick jag och det stämmer ju faktist utom att det var 2 fel till, men det är inget jag bryr mig om eftersom jag får ändå MVG och långt över dessutom! Det är mitt rekord på flest rätt på ett prov, det förra recordet var 7 fel och nu bara 5 Så himla glad!!!
Såhär såg lappen ut typ, fast större och med Carolines handstil, men jag hade ingen bild på den "riktiga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0