Hem till Johanna!

Idag slutade vi 12 och då åkte jag med hem till Johanna :) Hon bor ute på Tyresö så det tog ganska lång tid att komma fram, hehe. När vi kom fram kändes det som att vara ute på landet, så himla mysigt! Så fort hon öppnade dörren kom hennes ursöta hund springandes!! :D Han är jätte gullig och liten, bara 12 veckor gammal, så vi var ut på en promenix med honom först och kollade området ;) De har precis flyttat och det var jättefint, nytt och fräscht! Jag vill också flytta ju, haha. Sen var vi hem och busade och sen la vi oss i hennes säng som är JÄTTE hög och JÄTTE bred, snacka om att jag blev avundsjuk, jag vill också ha en stor säng, typ 120 cm. Sen strax innan 3 åkte vi tillbaka till stan för Johanna skulle på utväcklingssamtal och jag drog hem :) Det var jätte mysigt där och roligt att få se hur hon bor!! :D Nu är det bara för henne att komma hit, hihi, men imorgon kommer de till mitt område iallafall för vi ska ha friidrott :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vilken söting!

Svar: Visst är han!! Gå in på min kompis blogg och säg det till henne så blir hon super glad ;)http://hungerspel.blogg.no
Maja

2012-11-20 @ 19:17:49
URL: http://josefinesvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0