Lillördag idag

Tjolahopp!
Idag är det onsdag och lillördag, skönt, då har halva veckan gått och så börjar jag liiiite senare än vanligt imorgon, hehe :) Idag hade vi friidrott på gympan, det var inte så roligt och gick nog inte bäst, haha. Efter skolan åkte jag hem och åt mellis och fixade min engelskagrej, satte ihop filmen. Vill ni se alla bloopers som blev? :D Gjorde köttförssås och sen drog jag iväg på träning, det skulle varit Zumba så det blev Dans-aerobic istället och det var skitroligt!! ;) Efter duschade jag, åt vi middag och sen pratade jag med världens bästa Linda i telefon, myys! Nej nu ska jag sova, hihi. Har ni haft en bra dag? ♥
 Snygga bilder på mig från igår, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0