Lördag 3 november

Heeej! Jag märkte att det blev sjukt dålig uppdatering när jag var hos farmor och farfar men jag fick inte mer tid att sitta vid datorn, den tiden jag hade hunnit ville jag heller sitta och umgås med farmor och farfar :) Men nu är jag hemma och bloggningen kommer bli mer som vanligt nu, hihi. 1,5 dagar kvar på lovet och det är skönt men dessa två dagar är jag fullbokad på, haha ;) Idag har jag skrivit på min filmanalys som var väldigt jobbigt men nu är nästan det värsta över :D Jag ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite och sen ska jag och min familj in till stan och äta middag och sen gå på bio, woho! :D
Eftersom det är lördag så får ni stå ut med två godis bilder från instagram, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0