Sleepover med Emma

Igår kom Emma hem till mig efter att ha åkt till Hjulsta för jag dammsög när hon ringde och smsade som en galning, haha. Det slutade med att jag kom och mötte henne i Fridhemsplan, hon fick allt ett litet äventyr där på fredagen, hehe. Sen åkte vi rätt och gick in och köpte läsk, godis, popcorn och lypsyl och gick hem till mig och kollade på Sex and the city som Emma tog med sig medans vi åt massa godis :D Sen åt vi Kyckling med Pommes och sås som var mumms! Dansade som galningar till bra musik och fixade hennes blogg! Den blev jätte fin, ni måste kolla ;) Vi somnade halv 12 typ efter att läst lite frida :D
 
Jag vaknade klockan 10 och Emma halv 11. Låg i sängen och lekte med våra telefoner på instagram, hehe. Följ oss på @eminna44 och @majja96 :D Åt frukost halv 12 och sen myste vi lite igen innan vi fixade oss. Sen åkte vi till Centrum och kollade lite och Emma köpte en jätte fin tröja ;) Sen åkte hon hem och även jag,hehe. Det var verkligen jättekul att träffa henne, så himla länge sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0