Söndagsmys

Tjoho!
Jag överlevde det där spinning-marathonet, vi cyklade i 2 timmar och 8 minuter så det var roligt men jäkligt jobbigt, fast nu är jag ganska stolt över mig själv ;) Har nyss duschat, smort in mig och hoppat i pyjamas, hihi. Just nu lyssnar jag på "Portkod 1321" spellistan på spotify, den är väldigt bra :) Jag är väldigt hungrig men pappa håller på med middagen och mamma och Emil kom hem nyss så det är nog mat snart, mumms! Efter maten blir det "Solsidan", "Helenius hörna" och till sist "Arne dahl" som varje söndagkväll, hehe. Brukar ni se på något av dessa program, eller något annat på söndagar? Hoppas ni mår bra! ♥
Två bilder från nyss, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0