Stan med Bästie

Idag efter skolan åkte jag hem och lämnade mina grejer och hämtade andra grejer, haha, för att sedan åka in till stan igen, haha. Jag och Linda åkte in för jag behövde köpa en vattenflaska och ett skärp. Vi var först in på Clas Ohlson där jag ville köpa flaskan, men de hade inte den jag ville ha så då gick vi in på Intersport som låg brevid och där hittade jag en direkt, en rosa och jätte fin :D Sen var vi in på gina för att kolla skärp för jag hade presentkort där sen tidigare och hittade ett super fint, svart smalt med gulddetaljer på, enkelt och snyggt till vardags ;) Hämtade även ut biobiljetter till mig och Emma imrgon! Linda hade inte ätit något på hela dagen så vi var in på Kungshallen och hon åt friterad kyckling med sötsur så och jag åt Nacho de lux, smakade av varandra och båda var jätte mummsiga, hihi. Åkte sen hem och köpte med oss lite godis och sen gick hem till varandra och så får vi se om vi ses igen eller hur det blir. Riktigt mysigt i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0