Thursday

Hejhej! Har dålig fantasi, har ingen aning om vad jag ska döpa mina inlägg till, haha, har ni förslag? Idag var jag i skolan och vi hade först svenska där jag även gjorde lite historia också, hehe. Till lunch var det pannkakor, det var mumms! :D Sen på blocktiden hade vi poesi och fick lära oss lite om hur man skriver dikter osv. Det var ganska roligt, jag gillar att sitta med ett stort papper och bara skriva ner massa saker, men det är svårt när man måste skriva, då kommer det ingenting bra, haha :P När jag kom hem började jag med lite matte och nu ska jag fixa mer på historia grejen, grupparbete... Jag gillar inte sådanna när inte folk gör vad dem ska göra. Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet. Hoppas ni haft en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0