Torsdag!

Ojojoj, förlåt för sämsta uppdateringen!! :O Hej på er fina! Minns typ inte senast jag bloggade, tisdags? Aja, igår hände typ inte så mycket, kom hem från skolan vid 3 och lagade middag direkt med brorsan, haha, han skulle på träning vid 5 och jag klockan 7 så vi åt innan hanns och så efter tog vi macka och te och kollade på invignings matchen på Friends, ingen har antagligen missat att Zlatan gjorde första målet på Friends arena och även de 3 andra målen, haha. Han är ju grym! Idag hade vi bara svenska och slutade 11.50. Åt mat i skolan med Cissi och Jojo och pratade om MASSA saker, det var super mysigt! :) Åkte hem sen och har inte gjort så mycket, bara kollat bloggar och nu ska jag börja på min engelska recension... Hörs senare!
 
Hoppas ni haft en bra! ♥
Middag, kvällsmacka & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0