21 oktober

Idag blev det inget kalas för mamma har magkatarr så hon har bara sovit iprincip hela dagen... Så trist att det blev så på hennes egen födelsedag, när mormor & Leffe skulle komma :( Men vi ska fira henne på tisdag och då kommer mormor & Leffe och Erik & Ullis och då ska vi nog ha frukost på sängen kanske ;) På sätt och vis var det bra att det inte blev något kalas idag för imorgon har jag 2 prov och på tisdag 1, så då har jag kunnat plugga lite idag ;) Nu ska jag i alla fall ut på en promenad och filosofera lite över livet och lyssna på musik i mina nya hörlurar :D Sen ikväll blir det solsidag och Hörnan! Har ni haft en bra söndag?

Kommentarer
Postat av: linajakobsson

Vinnarna i helgens blogg är utsedda, klicka in på min blogg för att se om du vann. Var gärna med igen, & tack för att du deltog :)

2012-10-21 @ 18:59:29
URL: http://linajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0