FN-dagen och 750 m simmning

Hejhopp! Visste ni att det är FN-dagen idag? Inte jag i alla fall, haha. När vi gick från simmningen såg jag flaggor på bussarna men visste inte vad det var för något men på samhälls lektionen sa vår lärare det och då förstod jag, hihih. Jag simmade 750 m idag och det var 30 längder, riktigt jobbigt och var ganska svag efteråt, haah, men sen fick vi BADA på äventyrsbadet så det var allt värt de där 30 längderna, haha. På samhället pratade vi om FN och gjorde en övning och sen ett quiz där mitt lag vann :D Och som pris fick vi varsin liten kexchoklad och en FN-balong, hihi, så söt samhällslärare ;)
 
Åkte med Jojo till T-centralen nu när blåa går där igen :) När jag kom hem fikade jag med pappa med te och cupcake, mumma! Sen har jag inte gjort så mycket mer, skrev lite på NO grejen men gjorde den klar igår nästan så jag skulle bara lägga till några saker, hehe. Nu ska jag hämta FRIDA från brevlådan som jag såg hade kommit och läsa den för jag har lite ont i huvudet så jag ska ha det lite gött och vila ;) 
 
Har ni haft en bra dag? ♥
Fika & vinsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0