Förlåt...

...för grymt dålig uppdatering, det var faktist inte meningen att det skulle bli såhär, jag hade tänkt att blogga men så blev det visst inte, hehe. I måndags åkte vi till farmor och farfar och snön, YEEY, haha. I tisdags på dagen gjorde vi inte så mycket, mest bara tog det lugnt och var in och handlade, hihi. På kvällen åkte vi in till Tegera arena för att kika på älsklings-laget hemma mot Almtuna som pappa fick i födelsedags present av mig och Emil :D OCH VI VANN!! För vi är så jäkla grymma och leder hela alsvenskan, woho! Bara det håller i sig till kvalet så att vi får kvala upp till elitserien och så vi kan vinna den, hihi ;) Nu ska jag göra min filmanalys och sen kanske jag bloggar mer, hihi. Mår ni bra, kompisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0