Gårdagen/kvällen

Igår kom våra kompisar Jennifer och Felicia hit för våra föräldrar skulle ha någon bartender-kurs. De kom runt två och då började vi med att spela IDOL fast utan kareoke och vid tre åt vi korv m. bröd. Efter lunchen spelade vi klart och jag vann, YEEY, hihi ;) Vi fikade lite med bullar och sen satt vi och var sociala med våra smartphones, haha. Klockan 6 gick vi ner till centrum och köpte pizza, godis, chips, läsk och hyrde film. Vi åt Tills vi höll på att spricka, haha, så sjukt mätta vi blev på bara barnpizzor, men gott var det :D Sen såg vi filmen "What to expect" och proppade i oss godis och chips, hehe. Filmen var riktigt bra så den borde ni se :) Efter den kollade vi på någon film på TV och sen spelade vi templerun och jag slog rekord :D Vi somnade halv två och vaknade halv elva, hehe, så jag är ganska trött nu. J och F åkte för någon timme sen och jag ska pallra mig iväg till gymmet för att träna, ingen gympa idag. Hoppas ni fick en lika lyckad lördag som jag! Pusspuss ♥
Felicia, Sessan och Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0