Los deberes son muy aburrido, men imorgon blire kalas :)

Hejsan på er, igen!
Jag har suttit och varvat pluggande med bloggläsande, haha. Har matte och engelska på måndag och spanska på tisdag och till torsdag har jag någon NO grej, har inte riktigt läst igenom pappret än för igår på NO lektionen spelade vi kort (jag, Cissi & Jojo), hehe. Dog typ av skratt, haha :D Jag är verkligen glad att dem blev mina vänner!! ❤

Nej nu behöver jag plugga lite matte och sen ska jag nog dra in till stan med mamma och köpa smak till grädde, hihi. Ikväll kommer Kalle hit och firar mamma och imorgon kommer mormor och Leffe hit och firar för imorgon fyller mami år :D


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :D

2012-10-21 @ 13:34:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0