Måndag 15 oktober

Hejsan! Idag gick jag upp halv 9 för vi börjar tio i 11 så det var skönt, men det kändes skumt att gå upp när ingen var hemma (utom mamma men hon sov), haha. Gick upp och åt yoghurt m. müsli och gav Sessan mat och fixade mig osv. Åkte till skolan och började med matte, gjorde inte så jätte mycket menmen. Till lunch fick vi något "chicivito" eller något med bulgur. Engelskan bestod av att rätta sin essey som jag fick dåligt på, men det är bara test men om 1 vecka gäller det. På spanskan blev det inte heller så mycket gjort, jag, Jojo och Cissi satt och skrattade och flumade, haha. När jag kom hem så har jag bara gjort massa spanska och jag tror jag blir galen så mycket som det är... Jaja, bara gilla läget. Nu ska jag fortsätta lite till och sen läsa och sova. Har ni haft en bra måndag? PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0