Fika med underbara Emma!

Idag efter skolan var jag med Emma in till stan för hon skulle söka extrajobb, men att dela ut så många CVn blev det inte, haha, så brukar det bli när man är med henne, hihi ;) Istället tog vi en fika på "American cookie" med varsin muffin och sen plev det premiär för mig att gå in på Hollister, mysig affär men jobbigt med så mörkt, haha, hade tung väska så orkade inte titta så mycket men ska gå dit igen och kolla nogrranare för jag såg massa fint där, hihi ;) Nu ska jag kolla ett avsnitt av PLL tills Emil kommer hem, då ska vi äta, SENT... Har ni haft en bra dag? Vad har ni gjort? PUUUSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Mumsigt :>

Svar: Aa, super mumsigt!! :D
Maja

2012-09-28 @ 21:03:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0