Home

Hejsan sötisar!
Precis kommit hem från skolan, hade badminton på gympan och sen gjorde vi någon testgrej om hur man analyserar tills vi ska börja skriva vår egen motion ;) Köpte med mig en MER hem för var trött och hade ont i huvudet... Nu är jag hemma och Emil har bjudit hem halva klassen, kommer typ vara omöjligt att kunna plugga, hehe. Nu ska jag gå och hälla upp lite nötter i en skål och försöka rätta spanska häftet, läsa historia och några sidor i "Postcard Killers" och sen får jag fritid äntligen!!! :D Har ni haft en bra dag? PUSS


Kommentarer
Postat av: SAGA NILSSON

Snygg blogg! ♥

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också! :)

2012-09-27 @ 13:31:54
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0